5 Essential Elements For کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

خدمات کاور و بادی فنس خودرو پولیش و سرامیک خودرو خدمات پولیش خودرو نصب شیشه دودی خودرو گزارش کارشناسی خودرو

در این سرویس کارشناس برای انجام کارشناسی به محلی که شما تعیین کرده‌اید مراجعه می‌کند.

خدماتی که در کارشناسی سیار خودرو صورت می پذیرد به طور کلی شمامل موارد زیر می شود :

تیم کارشناسی کارنامه از افراد خبره و باتجربه تشکیل شده است. کارشناسان کارنامه براساس تخصصی که در برندهای خودرویی دارند، به سرویس‌های کارشناسی اعزام می‌شوند.

کارشناس عزیز همهٔ قسمت‌های ماشین رو به خوبی کارشناسی کرد و عیب‌های ماشین رو با جزئیات بهمون گفت.

از کارشناس خیلی راضی بودم و کارشناس کاملا وقت گذاشتن و همه موارد رو چک کردن. قیمت‌گذاری هم کاملا منطقی بود و فروشنده هم قیمت رو در بازهٔ قیمتی که اعلام کردین، گذاشت.

بعد از انجام کارشناسی خودرو، برگه گزارش کارشناسی به درخواست کننده تحویل داده می‌شود.

کارشناسان سیار می توانند برای کارشناسی به خانه یا محل کار شما بیایند. بسیاری از کارشناسان همچنین می توانند در مدت کوتاهی به جاییکه وسیله نقلیه شما حضور دارد بیایند و کار را به سرعت و با قیمت مناسب به اتمام برسانند.

برای ثبت درخواست کارشناسی خودرو اطلاعات زیر را تکمیل کنید:

کارشناسان کارنامه با شما تماس می‌گیرند و پس از تأیید نشانی و شرایط کارشناسی، کارشناس به محل شما اعزام می‌شود.

بله. با تماس با کارشناسان همراه مکانیک تا یک ساعت قبل از اعزام کارشناس فنی در محل، امکان تغییر زمان و محل بازدید و مدل خودرو برای مشتری وجود دارد.

منبع نور در کارشناسی رنگ و بدنه خودرو در اتاق تشخیص رنگ، مهتابی‌های نصب شده داخل مغازه می‌باشد، اما اگر قرار است به صورت سیار اقدام به کارشناسی خودورو نمایید، حتماً نیاز به یک مهتابی شارژی دارید تا درصورت نیاز از آن استفاده نمایید.

اگر کلاچ ایرادی داشته باشد توسط مکانیک های سیار ما به راحتی تعمیر می شود. با این حال ، همه نوع کلاچی را ترمیم نمی کنند زیرا بدون رمپ ، آنها باید در حالی که کلاچ را عوض می کنند ، زیر ماشین بخزند و به پشت بخوابند.

✅هنگام کارشناسی خودرو، کارشناسان مجموعه، دسته موتورها، جلوبندی، اکسل، پلوس ها، تست و بررسی میشود و هزینه تقریبی به خریدار خودرو اعلام کارشناس سیار ماشین میشود تا هنگام معامله در قیمت نهایی لحاظ شود،

Report this wiki page